Garantie op het aangekochte artikel

Mocht tijdens het dragen problemen ontstaan aan het artikel dan vraag ik je contact op nemen via het contactformulier.

Ik zal dan proberen het samen op te lossen.  Indien de schade van buitenaf ( zoals; sigaretten, scherpe voorwerpen) is ontstaan dan is hier geen garantie op. 

  • Dus kijk uit met scherpe nagels en andere scherpen voorwerpen.
  • Doe voorzichtig met het uittrekken. Latex is kwetsbaar. 
  • Leg na de aanschaf ,het kledingstuk in een donkere droge opbergruimte.
  • Doe om eventuele metalen delen ( gespjes e.d.) een doekje ( keuken/ wc papier) tegen het oxideren op de latex.

Kijk ook naar het kopje onderhoud

 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door contact op te nemen.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.